28 Eylül 2011

0 Ay-Nur (vol.1 Kanlı Kontes) (part 5 ya da gerç(z)ek)

Cogito ergo sum (Descartes)

mail from bulancak adam to seçil gözde

seni düşünüyorum
senin düşündüğün erkeği düşünüyorum
senin düşündüğün erkeğin düşündüğü kadını düşünüyorum
senin düşündüğün erkeğin düşündüğü kadının düşündüğü erkeği düşünüyorum
senin düşündüğün erkeğin düşündüğü kadının düşündüğü erkeğin düşündüğü kadını düşünüyorum
senin düşündüğün erkeğin düşündüğü kadının düşündüğü erkeğin düşündüğü kadını düşündüğü erkeği düşünüyorum
senin düşündüğün erkeğin düşündüğü kadının düşündüğü erkeğin düşündüğü kadının düşündüğü erkeğin düşündüğü kadını düşünüyorum.
senin düşündüğün erkeğin düşündüğü kadının düşündüğü erkeğin düşündüğü kadının düşündüğü erkeğin düşündüğü kadının düşündüğü erkeği düşünüyorum.
senin düşündüğün erkeğin düşündüğü kadının düşündüğü erkeğin düşündüğü kadını düşündüğü erkeğin düşündüğü kadının düşündüğü erkeğin düşündüğü kadını düşünüyorum.

yok burada bir sorun var.

seni düşünüyorum
senin düşündüğün erkek ya da kadını düşünüyorum
senin düşündüğün erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadını düşünüyorum
senin düşündüğün erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadını düşünüyorum
senin düşündüğün erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadını düşünüyorum
senin düşündüğün erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadını düşünüyorum
senin düşündüğün erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadını düşünüyorum.
senin düşündüğün erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadını düşündüğü erkek ya da kadını düşündüğü erkek ya da kadını düşündüğü erkek ya da kadını düşünüyorum.
senin düşündüğün erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadının düşündüğü erkek ya da kadını düşündüğü erkek ya da kadını düşünüyorum.

yok burada da sorun var

seni düşünüyorum.
senin düşündüğün insanı düşünüyorum
senin düşündüğün insanın düşündüğü insanı düşünüyorum
senin düşündüğün insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanı düşünüyorum
senin düşündüğün insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanı düşünüyorum
senin düşündüğün insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanı düşünüyorum
senin düşündüğün insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanı düşünüyorum.
senin düşündüğün insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanı düşünüyorum.
senin düşündüğün insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanın düşündüğü insanı düşünüyorum.

yok burada da sorun var ama anlatmaya çalıştım.


mail from seçil gözde to bulancak adam

:)) ama benim düşündüğüm biri yok ki...


mail from bulancak adam to seçil gözde

Maile karşılık verirken düşündüğün biri vardı o da bendim,demek ki düşündüğü biri var ve o düşündüğün birinin vazgeçilebilir olan ama tercih nesnesi olamamaktır dileği...


mail from seçil gözde to bulancak adam

Anlamadım,daha açıklayıcı olurmusun...


mail from bulancak adam to seçil gözde

Olamam.


Uyarı=Krediniz yetersiz olduğu için mailiniz seçil gözde kullanıcısına ulaşmamıştır. Lütfen kredi kartınızla kredi satın alınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Anonim kullanıcı olarak göndereceğiniz yorumlarda mail ya da blog adresi gibi iletişim adreslerinizi belirtmeniz önemle rica olunur.

SST Atölye